Dag3 Herne-Falaën

22 juli 2013 - Anhée, België

Vandaag beloofde een dag om ons gelijk braadkiekens te voelen. En inderdaad nu weten hoe dat voelt, pokke warm! Tot 40º vandaag. De eerste 80km was vooral over slechte wegen door Henegouwen. Tot we op een zalig schaduwrijk maar toch licht oplopend ravelleke konden knallen. Deze ravel bracht ons bij de lekkere abdij van Maredsous, deze kans konden we niet laten liggen. 2 blonde....................... Maredsous's later (ofwa dacht ge). Omdat het in de verte begon te rommelen zijn we maar verder gegaan om de laatste kilometers tot de b&b vlotjes af te werken. Alleen wisten we niet dat van de 5km die ons nog resten de laatste 2 bergop gingen. Nog een ander pechje, het enige restaurant ligt aan de voet van dezen berg, daarom moeten we sebiet na onze pizza en den derde Maredsous vaneir daan kutberg op. Maar geen probleem voor de Froome en Quintana van Huldenberg. Op dit moment heeft de pé dikke malchance, waarom? .......Hij zit gewoon aan de verkeerde kant van de tafel.
Santè en tot morgen.

1. Thor & Petra:
    23 juli 2013
    Wagge, hij had mij in zijn gedachten he man. Dan maakt de kant van tafel ni echt uit. Al geloof ik wel dat hij zijn hoofdje eens gedraaid zal hebben :)
  2. Uwe pa:
    24 juli 2013
    goe bezig mannen! Ik zou die bierroutes ook wel eens willen doen maar dan met den auto hé ! Steffe,hou nog wat kereze over om vlgde week mijn afsluiting te zetten?
    Nog het beste he pekes!
  3. Stéphane:
    25 juli 2013
    Is er in Belgïe iets anders dan slechte wegen?